BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010年9月7日星期二

i will let u go...

刚开始时..我真的很怕你骗我..我怕我对你认真了..你会突然告诉我残酷的事实...本来我就不信他们..讨厌他们说你们的坏话..可是事实总是那么残酷..今天你告诉我...你亲口告诉我你有老婆!!!我应该气你的..可是我没有..反而我还叫你放弃我...这不是因为我大方..而是因为我知道一个怀孕了的人..家庭对她很重要..你和我说要和她离婚了..然后和我一起...你懂你很自私吗??你对他很重要.她有了你孩子的...请你负责任一点可以吗?我不喜欢被说我破坏你们家庭..我更不想被人说我是狐狸精..如果是这样..我宁愿自己离开你...也许你真的喜欢我,但可以的话..我宁愿我们没有认识过...i will let u go...in the future,i hope u can be a good father and good husband..your wife is waiting for u..please go back your home today..dun give your father and your wife worry...today i will forget anything about u...so..i hope u can be happy everday..dun scare problem about me and your wife..and dun ask me again..i cannot accept u..becauce u got your family already...i will settle any ploblem about we...thank you for your love.....

0 评论: